Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΚΥΡΑ ΜΑΡΙΑ,ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ,ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ...


Γειαααααα........

Δεν ξερουμε ποιοι ειναι....

Δεν ξερουμε πως ειναι......

Δεν ξερουμε ποσοι ειναι.....

Δεν ξερουμε απο που ειναι.....

Δεν ξερουμε πως ηρθαν.....

Ενα ομως ειναι σιγουρο......ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ......

Δεν σας λεω,αλλα μαλλον καταλαβατε για τι μιλαω...
Για κατι τετοιο θα με περασετε,αν σας πω οτι ΑΥΤΟΣ ο Αρης,δεν προκρινεται μ'αυτη την ομαδα που εχει....Θα μου πειτε''γιατι το λες αυτο ρε φιλε?''Δηθεν ο Αρης εχει εδρα στην ευρωπη....εχει να χασει 42 ολοκληρα χρονια...ναι,συμφωνω.Αλλα ας μου πει καποιος οτι ο Αρης παιζει καθε χρονο στην ευρωπη.....και οχι καθε 3-4 χρονια(μεσο ορο)λεω εγω.....Αλλο....απο ενα χωριο της Πολωνιας την Γκαγκαλονια,η καπως ετσι,οπως την λενε,εφαγε 2 τεμαχια.Απο την πρωτευουσα της Αυστριας ποσα θα αρπαξει....τεμαχια εννοω...Χωρις επισημα παιχνιδια στα ποδια τους οι ποδοσφαιριστες,να δουμε...θα μπορουν να βρεθουν μεταξυ τους?λεω εγω....για το τελος το καλυτερο.....ΦΑΒΟΡΙ Ο ΑΡΗΣ!!!Απο που και ως που....Για αυριο μπορει,λεω μπορει να κερδισει......αλλα για προκριση,θα δουμε....Εγω μαζι σας ειμαι,να περασει ο Αρης θελω...αλλα κομματακι χλωμο το βλεπω....
Την πεμπτη θα ασχοληθουμε με τους αλλους δυο εκπροσωπους μας....τρομαρα τους....
Υ.Γ Σας ευχαριστουμε για το ενδιαφερον που δειχνεται,για το σπιτι που βρηκαμε,αλλα μην ρωτατε περισσοτερα πραγματα....οταν ερθει η ωρα θα σας το πουμε.(ευχαριστουμε για τον κοπο που κανετε,και μας στελνετε mail)



ΤΟΤΕΝΑΜ 2 1,72
ΝΤΙΝΑΜΟ ΚΙΕΒΟΥ οβερ 2,5 2,05
ΡΟΖΕΝΜΠΟΡΓΚ 1 2,10

ΑΠΟΔΟΣΗ 7,4 χ 87


ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΑΣ......

ΑΡΗΣ 1 2,05 Χ 250 =512 ΤΑΜΕΙΟ

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΡΗ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου