Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010


Γειααααααα.........Ευχομαι να κανατε σωστες επιλογες χθες και να πηγατε ταμειο,ειδικα για under-over.Παμε τωρα στην επικαιροτητα.....ο Γιαννης,και μην με ρωτησετε ποιος Γιαννης?Ο γνωστος,ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ της φρανκφουρτης....Λοιπον ο Γιαννης περιμενε το φαξ με την κληση του για την εθνικηηηη.....περιμενε....περιμενε....τιποτα.Κοιταει μηπως βρε αδερφε,χαλασε το φαξ,μηπως βγηκε απο την μπριζα.Σου λεει , δεν ειναι δυνατον,να μην με καλεσει στην εθνικη ο Σαντος...περιμενε.....περιμενε....μπααα,φαξ γιοκ!!!Ειδε λοιπον ο Γιαννης την αλλη μερα στα σαιτια στο ιντερνετι.....ΑΜΑΝ?Τον ειχαν στην απ'εξω....Τα πηρε που λετε ο Γιαννης και σου λεει-μια εσυ δεν με θες,δεκα εγω!!!Και αποφασισε ο μαγκας να ασχοληθει, λεει,αποκλειστικα με την ομαδαρα του....Εγω οπως παντα εχω μια απορια....ΕΑΝ ΤΟΝ ΦΩΝΑΖΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ,θα εκανε δηλωσεις για περιεργους μηχανισμους γυρω απο την εθνικη?λεω εγω τωρα....γιατι αν τις εκανε ενω τον καλουσανε,θα ηταν πρωτος ΜΑΓΚΑΣ,ενω τωρα ειναι.....οπως λεμε και στα μερη μου....τσαμπα μαγκας!!!Μαλλον για κατι τυπους σαν τον Γιαννη θα εννοουν,δεν ειμαι και σιγουρος....Αυτα.

Α,και να του πει καποιος,πως η εθνικη ειναι ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΓΓΑΡΕΙΑ....και οτι κατι ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ του τυπου''δεν με καλεσε,δεν ξαναπαω''τους αφηνουμε στην ακρη....γιατι μιλαμε για την ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ.

Οι προβλεψεις μας θα αναρτηθουν περιπου στις 16.00 ωρα Ελλαδος

Λοιπον...εχουμε και λεμε...

ΤΟΥΡΚΙΑ 1 1,85
ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ 2 1,83
ΑΓΓΛΙΑ οβερ 2,5 1,73
ΙΣΠΑΝΙΑ Χ2 3,20/2,05
ΓΕΡΜΑΝΙΑ Χ2 3,40/2,25
ΓΑΛΛΙΑ Χ2 3,40/2,75

3 ΔΙΠΛΕΣ ΕΠΙ 20 =160



ΓΑΛΛΙΑ 2 2,75 Χ 100


ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ οβερ 2,5 2,05
ΓΕΡΜΑΝΙΑ οβερ 2,5 2,15
ΙΣΠΑΝΙΑ οβερ 2,5 2,10

ΑΠΟΔΟΣΗ 9,25 Χ 100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου